Powered By Blogger

18 Ogos 2010

~hari ini~

1)hehehehe ari nii dlm sj puase selama 8 hari, baru ari ni dpt buka mkn kt luar..sob2...ye la seblm ni kan ujan
2)hehehehehe mama tersyg dtg bwk mknn~!!!
3)hari ni ada launching radio midas~~hahaha ye la x da spe dgr..degil dah kata rabu x da owg nk buat gak:)
4)kenyang yeee....byk lg rendang ayam kg~
5)hari ni saya rindu seseorang???????oooooo tidak
6)hari ni saya jd baik(ops)
7)hari ini penuh kemaafan!!!
8)hari ini first time g class pakai selendang..bapak bulat muka aku~~x cun langsung..haha
9)hari ini masa tok betulkan tesis aku dari bab1 - 3

2 ulasan:

d berkata...

nk pkai selendang bg muke xbulat ade spray die. bagi keras ckt atas tue. dtg blk aku, aku tnjuk spray 2.

ceritasuraya berkata...

looo..ye ke????
ptot la aku tgk org len pakai x bolat

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...