Powered By Blogger

26 Jun 2010

4 the 1 tme

haha..ak nii ske mulakan dgn gelak...emmm...tok kali pertama ye dlm sj ak menjoin contest, yg lebih mengerunkan ak join contest makeover..jeng2....alamak malu laaa...x da nii sume gara2 cik sayidah yg mempromotekan contest makeover dr aleeya touch..downg buat kt FB..biasela smlm ak br abs exm tok short sem maka bila mana(ayt gile) kje tiada..ak pon buat la just tok ske2...harapan tok menang tuu cm x da jee coz, rmi gle y cantik2..aku pon terpakse menyedarkn diri sndri...bia la kte sekadar tok mencbe..jha ank hatim pulak g tag rmi2 aduiii abs org x taw jd taw..malu gilee aku...tp x pa laa...just tok cbe2 ada rezeki ad alahamdulilah  x da pon x pa..nsb..www.aleeyazailan.blogspot.com. tuu blog diee...ape2 pon..mintak2 la menang nk tgk gak mke ak klo makeover jd cm ne??hahaha...syarat utama contest nii adalah pic y di upload x blh ada mekap..aku rase gmbr2 ak mmg smue x bermekap..y aku taw pki bedak compaq letak eyeliner tu je laa mekap kne taruk ap lg 
yerK?                                                   
 ni la pic yg aku upload tok contest tuu~~~~~

2 ulasan:

aqbal berkata...

selamat maju jaya..btw ape lagu b/g ni?

ceritasuraya berkata...

ooo 2 is better than 1..
mekaceh

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...