Powered By Blogger

13 Julai 2010

mari menunaikan tanggungjawab~

motif entry aku??hahaha..aku mcm biase lah ari ahad mgu lps aku berjaya mengharungi keje part tme aku dgn jayanya, abs 160 umah ak jelajah..nsb bek umah flat..terdaya gak aku..emm mcm2 perangai manusia yang aku tgk, ada maknyah ada makck2 y belagak bagus..perasan muda tp muke tua..kato kye tp x da kete..ushhh mcm2 la manusia ni..sebagai pembanci nk wat mcm mne lyn je laa..kang x lyn x dpt gaji...haha...
emmm aku menunaikan tggjwb tok meyelebret besday si tembam elle..haha..elle hepi besday...ak membelanje beliau piza ngn secret recipe..apa2 pon tok menyelamatkan duit n situasi maka kami berlima telah menyambut sekali 3 org pnyer besday,,pnye kedekut..:)..apa yg pasti besday ak msti sowng2...hahaha..sonok2....

Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...