Powered By Blogger

27 Julai 2010

masyukkkkkkk

entry nii sudah melambangkan segalanya..haha..apa lagi gaji masyukkkk...best2..wlpon baru half tp dapatla dlm 750..ok la tu kan spe mau bg..ak x da la rse syokk sgt coz nii bkn gaji 1 aku..:).berbaloi2..duit ni blh la ak buat belanja tok sepanjg blb 7 ni coz ptptn ak, sudah pon abs di gunakan..bgus gak masuk half2 nii x da la ak kemaruk sgt nk pi bli mcm2..lg pon next week pesta konvo..simpan duit,,mne la taw ad barang2 yg berkenan nnt..:)emmm ari ahad lepas aku berjaya tok mengharungi fasa ke 3 banci..alhamdilah pas nii x da lg episode menbanci dlam kamus hidup aku,, aku kne concetre tok tesis, dr normah dengan bangganya mengatakan bahawa ak pnye hilang,,, terpaksa la print baru..aku kne bertungkus lumus sem nii.mantop+masyukkkk....

Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...