Powered By Blogger

19 Julai 2010

dah lepas peringkat ke 2

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....yes2...aku berjya akhirnya melepasi cabaran tok membanci..haha..
yup berjya..ari ahad 18.07.2010..ak g membanci lg tp kli nii ak g ngn ele je ktwg sewa keta.coz x nk sshkn spe2.tp x pa y penting kje settle..malam nii tbe2 je rse nk coret something kt blog nii...ak syukur dpt kje part tme banci coz leh aku blikn bju raya adk2 aku,,waaa pakai duit sendiri tuu,,hopefully taun dpn n setrusnya pon aku still blh belikan lg baju2 tk adk2 aku...skg nii ak taksub tok membeli kemeja, ye la nk kuar berpratikal x lame lg kne la ada kemajuan..haha..lg pon bj2 kemeja leh wat kje..wat g class pon cute gak kn??klo ak bli bj2 berfesyen2 bagai nii tkot x sesuai pulak...x pa y penting aku puas dpt bli gne sendiri tnpe sshkan makayah aku..
ye la ak nii dah la belajq malas nk mintak2 duit pulak bagai..
haaaa nii beg la y ak kena usung ke hulur ke hilir...berat taw,skt bahu, skit tgn lenguh2 abs..
x pa rezeki aku..tp kn ak bangga taw dpt buat kje mcm nii enta la..pdhl banci je pon...
bkn ap dpt khidmat tok NEGARA...x blh blah ayat..haha

Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...