Powered By Blogger

25 Jun 2010

Ending 4 sYOK seM

Hahaha semalam exam ekonomi, tepat jam 2.30 ptg..ok la soalan die ..mmg kuar ap yg ak bce je..tp enta lah arap2 jwpn aku blh di terima pakai,waaaa...td jam 8.30 pg aku exm lg kli nii produk pelancongan pulak..abs jee exm cr2 mkn blik study tok U3...apresiasi teknologi maklumat..exm nii mmg laahh x blh blah kerana ak x bce sgt..waaaaaaa terllu sdih dan y lbh meyedihkan aku msk exm dlm keadaan bsh kuyup serius mmg x selese nk jwp exm..semlm pergi PK..dr kte aku gastrik..aduii dugaan btol exm syok sem nii...cm nii pengakhiran tok semester pendek nii..alhamdulilah aku berjaya tok mengharungi segala jerih perih..ewahh

hahaha..tu pic aku di kala ak buhsan study di PTSL..sblm ke ktam..
ngtok beb..
 



Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...