Powered By Blogger

18 Jun 2010

last presentation 4 short sem

hahahahaha tamat sudah riwayat syok sem dan 11 julai aku bakal bergelar pelajar  tahun 3 UKM..waaaa...

skg aku perlu bertungkus-lumus untuk membuat resume sempena keberangkatan aku ke latihan industri..hebat kan?(wlpn x da la hebat sgt)..emm berbalik cte presentation..haha 1 peristiwa lawak.dah la gubra  group 1 present..cucuk je p.drive aduh x dpt detect..mati aku..cover2..ak tgk mke dr.bib dah mcm ketat semcm..ak pon dgn spontan mengatakan bhw komputer di ctu y bermslh..pdhal slh ak coz gubre sgt...nsb bek bdk mc tu dtg..aku suh die kata kt dlm class bkn slh aku slh comp nii..tercipta 1 penipuan..klo x die suh group len present..xkn ku biarkn ini terjadi..malu la beb..pa2 pun syukran jazilan tok dr BIB coz belanjer ktwg mkn soto..sedap..nyummmm2...emmm berikut adalah ahli group aku..mekaceh ats kerjasama anda


Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...