Powered By Blogger

5 Januari 2010

5/jan/2010

org tua2 kata ada ubi ada batas...btol aku sokong 101%..HA3 tu la len kali jgn dok mengata org sgt kan da kne batang hidung sendiri..x psl2 je. aku gak pnt jugak la ari nii gelak byk sgt. sweet memory la sepjg perjalanan hidup di ukm. fac ak ad mmbe shada, zai, zakwan x sangka la weii da dkt 2 taun knl downg,, sya br knl mse sem 2 tu pon lps couple ngn zai..lawak tol la downg nii mcm2 bnda y mengelikan pale otak ak ble di pk kn blik.

ni la die....pose je taw? kje hampeh..hahhaha
klo dok nk mengata org bg sya n zai emm mmg padan la dua2 nii.. zakwan still blur tp ok gak die bljar x cm aku sem sem result turun,,adui masak aku kne pulun..ak kne tdo awl nii sok ad latihan kate x sbor nk ad lesen kate, kte sndri..sbq kancil tungu aku~~~~~~~~~~~~

Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...