Powered By Blogger

24 September 2010

USAHA2 & capai

setiap insan ada impian dan cita2 yang perlu dicapai:) aku pon..haha..ye la aku kan manusia normal mestilah ada..dah jd 1 fitrah manusia berangan2 utk mengecapi sesuatu. impian & cita2 aku banyak & sentiase berubah masa sekolah rendah
  1. cita2 aku nk jd LAWYER...:
  2. aku x prh terpikir pon mse kecik2 ni nak belajq tinggi..sbb malas kot (ada jd mau lawyer)
  3. aku nak kawin..(gatai dr kecik )
  4. nk dok umah besaq yg ad swimming pool
  5. nak jd penyanyi
masa sekolah menengah ting 1-5 pulak
  1. cita2 masih sama
  2. nk kawin umo 21
  3. nak bwk mamaayah pi umrah
  4. nk smbg belajaq kat kolej pas SPM
  5. nk belajaq kat Jordan
  6. nak belajaq bawak kereta
  7. nak kawin orag kaya
  8. selalu berangan2 jadi org kaya(msti bahagia je..kat dunia nii)
  9. nak cari pakwa kaya+hencem+kacak+cool+kemas+MACHO+simple
  10. nak cari org yg tipu duit ayah aku..nak saman (tp syg dh meninggal pon)
  11. byk lg kot tp dah lupe ye la makin tua  

Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...