Powered By Blogger

17 Februari 2016

Petanda Mimpi - Suami Kahwin Lain

WHATTTTTT?????????????????? Rasaye dah dekat 3 kali aku mimpi suami aku kahwin lain...muka bini baru ala2 suci gitu, yg penting aku lagi cantik..hahaha bgn2 tido mesti laki aku jd mangsa kena tumbuk, sapa suh aku mimpi mcm tu, terpinga2 laki aku..bila aku ckp pasal mimpi, terus dia tergelak...

Baru mimpi rase sakit hati smp ke hulu jantung...pedih gila, laki aku muka x berapa handsome pon ada org nak, adeh....tp skrg bukan kira, handsome ke x..klo dah dua2 gatai, merenyam nafsu tu sama je,x kira rupa..

Bila aku cerita kat abg pasal mimpi ni, msti dia ckp syg ada bace pasal poligami ni, mmg betol selalu ye kalau aku baca cerita sedih pasal poligami msti aku mimpi merapu.. Pernah ckp ngn suami, klo abg nak kahwin baru kahwin la, tp sy xnak kongsi2, aku harap dia paham maksud aku..yang penting anak2 dgn aku, dia nak pi la buat anak baru...

Ada juga baca taksiran mimpi katanya kalo mimpi macam ni, suami akan dapat kekuasaan, power dr segi apa x dpt den nak tolong. hanya sekadar taksiran..

Buat Suami Muhammad Akmal Zakwan, syg sayang abg...jgn la gatai nak kahwin baru, 1 pon dah tercungap2.. I love U...







Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...