Powered By Blogger

25 Oktober 2016

Aisha ~ Story

Lebih kurang pukul 6 macam tu nurse masuk check ctg aku..ckp ngn nurse sy nak mandi blh? Badan sy dah miang melekit semua ada dia pon okey je.. papah aku pi bilik air best ye dpt mandi air panas..keluar je nurse bg pad tp aku ckp aku x pndi pakai pad tali.. haha last2 dia pakai kan msti nurse tu ckp ak mengada2

Masa aku kuar bilik aisha dah x da nurse amik utk mandikan. Mase ini la episod x terduga. Zakwan ckp nurse & doktor berkerumun kat aisha aku pon pelik tnye zakwan napa dia pon xtahu sbb dorang x ckp apa2. Lps tu nurse dtg bawak adik tunjuk kat aku belakang dia mcm ada ketulan. Sedih aku tgk, tp doc ckp xda apa2 yg perlu di bimbangkan kemungkinan ia sekadar lebihan daging..
Lepas bacaan jantung aku okey dalam pukul 8.30 nurse tolak ke wad aku kne tahan tuk sehari lagi wlpn anak dah kencing berak. Dalam wad episod berjaga ngn anak Alhmdulilah benda yg aku risaukan selama ni xdpt susukan anak x berlaku..Allahuakbar... syukur sgt aisha pndi cr puting wlpn puting aku tenggelam timbul

Sebelum balik nurse pesan lps cucuk sbln mintak referal letter dr kk rujuk balik pasal lebihan daging aisha.. Alhamdulilah aisha jenis senang jaga.

Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...