Powered By Blogger

5 Januari 2011

KemeLUT?

a'h KEMELUT ak sekarang adalah aku kekurangan pekerjaan!! di ofce ni ak dah mati kutu x taw nak buat ap..lagi satu kemelut yang melanda aku adalah samada ak nk @ x tok pergi interview as a sales Executive  Suite G07, Block 2300 Century Square, Jalan Usahawan, Cyber 6, 63000 Cyberjaya.. aku dapat ni coz ak ad upload resume aku kat monster job, aku sangka kan die akan dpt lme lg..aku tkot nk pergi 1) ak x da basis on marketing, n kepala ak bukan kearah tu kang die tnye ak merapu2 aku jawab malu la ak, tp kemelutnya klo aku x pergi ak x da pengalaman dalam temuduga, 2)kemelut lain adalah klo ak dpt, cm ne ngn ak pnye pratikal???
perkara yang ak harus pikir2kan....klo ak lepaskan mesti la syg kan?? kemelut yg melanda aku...cm ne? 

Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...