Powered By Blogger

16 Januari 2011

selepas seMINGGU

Aii selepas seminggu lame ye aku bercuti akibat sakit mata:( kini aku kembali lagi ke RTM..yeayyy seronok ke? haha..boleh laa...sepaanjang seminggu aku dok umah x taw ap nak buat..adk aku sara asyik memekak je dok suh ak pi kje...dah ak dpt mc 3 hari perlu ke ak jujur tok pergi..ak taw hampir 99.9% semue org akn mengambil langkah yang sme cam aku wlpon dah sembuh...hahaha  gelak syaitan..mase ak dok umah cik jelita elle telah menghantar sms, ada pencarian personalti tv alhijrah konon yee kat tgkkm..aku pon pk2 cam syok gak klo g leh tambah pengalaman kn?? aku pon pergi la tdo UKM ari jumaat penuh semangat mama aku hantar..memberikan kata2 rangsangan..semoge anak die berjaya..dlm mse sme leh tumpang kesenagan..haha....ble aku dah b'latih2..last jam 11.30 p.m. 10 jam menjelang pencarian tu..ak dapat msj mengatakan bahwa program di batalkan..cammmmmmmmmmmmmm.......aku dlm hati merungkaikan kata2 yg sgt berhemah..ak msj mama, bgtwa x jd ujibakat...mama aku kate x pa sabor la da hikmahnya nnt...aishhhhh...nk wt cm ne kn? x da rezeki..x pa.. sekarang ini aku ngh kemaruk nk cri keje....kECEWA

Tiada ulasan:

Warna Warni Hidup 2020.

  Alhamdulilah lagi a few days kita nak ucapkan selamat tinggal 2020. Tahun ini memang tahun yang sangat tak disangka2 akan berlaku, siapa j...